Mazda 323: nabídka ojetých vozů

V roce 1994 se začala vyrábět již osmá generace Mazdy 323. Tento model je hodnocen jako vysoce spolehlivý. Na trhu ojetých vozů je o něj také zájem díky dobrému technickému stavu po mnoha letech provozu. Především sedan také disponuje velkou prostorností i na zadních sedadlech a v zavazadlovém prostoru. Kromě něj se vyráběl hatchback a sportovní verze liftbacku s označením F. Design Efka vytvářel dojem sportovního vozu. Dveře byly bezrámové, záď působila splývavě, rozvor měl nadprůměrné rozměry, přední světla byla umístěna nízko a blatníky byly vyboulené. Nárazníky se standardně dodávaly v barvě karosérie. Sportovní vzhled přinesl logicky méně místa v zadní části vozu. Zavazadlový prostor disponoval objemem 346 l a měl vysokou nakládací hranu. První generace vozů 323 byla nabízena s motory 1,4i 16V, 1,5i 16V, 1,8i 16V, a 2,0 D, speciálně pro Efko se používal unikátní motor 2,0i V6. Nejrozšířenějším motorem byl benzínový čtyřválec 1,5 l (66 kW), který byl optimální v poměru výkon vs. náklady. Všechny verze měly motor uložený napříč vpředu, pohon předních kol zavěšených na vzpěrách McPherson a zadní nápravu s vlečenými rameny. V roce 1997 prošel model faceliftem a na trhu se nově objevil třídvéřový hatchback Praktik. O dva roky později byla představena devátá generace vozu. Opět se vůz vyráběl ve třech karosářských provedeních. Třídvéřový hatchback se stal předchůdcem nového dvoudvéřového kupé s výklopnou zadní stěnou. Touto novinkou chtěla automobilka oslovit mladé a nekonvenční zákazníky. U nové řady se také rozšířila nabídka motorů o benzínové čtyřválce 1,6 (72 kW) a 2,0 (96 kW) a k dispozici byl také dieselový motor 1,0 DiTD (72 kW). V sériové výrobě byly již zahrnuty dva airbagy a systém ABS. Design a interiér modelu této řady se nejvíce přiblížil evropským standardům. Vnitřek vozu je pojatý v jednoduchém stylu. V některých modelech se objevil sportovní tříramenný volant Nardi. Stejně jako předchozí generace je Mazda 323 dobrou volbou z hlediska nižší pořizovací ceny a delší výdrže.
  • Mazda 323 1.5 i 16V Active

    Mazda 323 1.5 i 16V Active

    Typ:ojetý
    Karoserie:5-hatch
    Rok výroby:2000
    Motor:benzin, 1.5 l
    Najeto:210 000 km
    Region:Jablonec nad Nisou
    Cena:25 000 Kč
     
  • Mazda 323 1.5 i

    Mazda 323 1.5 i

    Typ:ojetý
    Karoserie:sedan
    Rok výroby:1997
    Motor:benzin, 1.5 l
    Najeto:133 000 km
    Region:Veselí nad Lužnicí
    Cena:10 000 Kč
     
  • Mazda 323 2.0 i 16V

    Mazda 323 2.0 i 16V

    Typ:ojetý
    Karoserie:5-hatch
    Rok výroby:2002
    Motor:benzin, 2.0 l
    Najeto:135 616 km
    Region:Praha
    Cena:29 000 Kč
     
  • Mazda 323 1.6 GLXi

    Mazda 323 1.6 GLXi

    Typ:ojetý
    Karoserie:sedan
    Rok výroby:1993
    Motor:benzin, 1.6 l
    Najeto:258 000 km
    Region:Olbramkostel
    Cena:9 000 Kč
     
  • Mazda 323

    Mazda 323

    Typ:ojetý
    Karoserie:5-hatch
    Rok výroby:1996
    Motor:LPG, 1.8 l
    Najeto:235 313 km
    Region:Nové Město na Moravě
    Cena:35 000 Kč
     
  • Mazda 323

    Mazda 323

    Typ:ojetý
    Karoserie:5-hatch
    Rok výroby:1998
    Motor:benzin, 1.3 l
    Najeto:249 000 km
    Region:Znojmo
    Cena:20 000 Kč
     
  • Mazda 323 1.5 i

    Mazda 323 1.5 i

    Typ:ojetý
    Karoserie:5-hatch
    Rok výroby:1997
    Motor:benzin, 1.5 l
    Najeto:153 000 km
    Region:Praha 4-Krč
    Cena:26 800 Kč
     
  • Mazda 323 1.3 i 16V

    Mazda 323 1.3 i 16V

    Typ:ojetý
    Karoserie:sedan
    Rok výroby:1997
    Motor:benzin, 1.3 l
    Najeto:230 690 km
    Region:Praha 5-Stodůlky
    Cena:20 000 Kč
     
  • Mazda 323 2.0 16V

    Mazda 323 2.0 16V

    Typ:ojetý
    Karoserie:5-hatch
    Rok výroby:2002
    Motor:benzin, 2.0 l
    Najeto:152 000 km
    Region:Třebíč
    Cena:37 000 Kč
     
  • Mazda 323 1.6 i

    Mazda 323 1.6 i

    Typ:ojetý
    Karoserie:5-hatch
    Rok výroby:2002
    Motor:benzin, 1.6 l
    Najeto:174 000 km
    Region:Brno
    Cena:29 900 Kč
     
  • Mazda 323 1.5 i

    Mazda 323 1.5 i

    Typ:ojetý
    Karoserie:5-hatch
    Rok výroby:1998
    Motor:benzin, 1.5 l
    Najeto:175 000 km
    Region:Olbramkostel
    Cena:19 000 Kč
     
  • Mazda 323 1.6 16V

    Mazda 323 1.6 16V

    Typ:ojetý
    Karoserie:5-hatch
    Rok výroby:2002
    Motor:benzin, 1.6 l
    Najeto:174 000 km
    Region:Brno
    Cena:49 900 Kč
     
  • Mazda 323 1.3 i LX

    Mazda 323 1.3 i LX

    Typ:ojetý
    Karoserie:5-hatch
    Rok výroby:1998
    Motor:benzin, 1.3 l
    Najeto:217 525 km
    Region:Mikulov
    Cena:29 000 Kč
     
  • Mazda 323 1.5 i

    Mazda 323 1.5 i

    Typ:ojetý
    Karoserie:5-hatch
    Rok výroby:1994
    Motor:benzin, 1.5 l
    Najeto:249 262 km
    Region:České Budějovice
    Cena:19 900 Kč
     
  • Mazda 323 1.3 i Selection

    Mazda 323 1.3 i Selection

    Typ:ojetý
    Karoserie:5-hatch
    Rok výroby:2003
    Motor:benzin, 1.3 l
    Najeto:185 402 km
    Region:Nové Veselí
    Cena:33 900 Kč
     
  • Mazda 323 1.5 i

    Mazda 323 1.5 i

    Typ:ojetý
    Karoserie:5-hatch
    Rok výroby:1998
    Motor:benzin, 1.5 l
    Najeto:91 000 km
    Region:Hradec Králové
    Cena:17 000 Kč
     
  • Mazda 323 1.3 16V

    Mazda 323 1.3 16V

    Typ:ojetý
    Karoserie:sedan
    Rok výroby:1997
    Motor:benzin, 1.3 l
    Najeto:218 695 km
    Region:Česká republika
    Cena:21 000 Kč
     
Spolupracujeme s TipCars.com

Mazda 323 (2001) Mazda 323
Nová auta
9.86 Mazda 323 1997
9.83 Mazda 323 1994
 


 



Blesk.cz

Irové prolomili zákaz potratů, jejich zastánci slzí dojetím. Premiér chystá změnu

Irové prolomili zákaz potratů, jejich zastánci slzí…

Do konce roku chce irský premiér Leo Varadkar prosadit nový zákon povolující v zemi interrupce. Většina Irů…

Vyrazte s dětmi na Ratolest Fest: Spousta zábavy na břehu Vltavy

Vyrazte s dětmi na Ratolest Fest: Spousta zábavy na…

Každé dítě má nějaký talent. Že ale nevíte, jak ho poznat? Pak rozhodně vyrazte na Ratolest Fest! Už pátý ročník…

 

iSport.cz

Baník se zachránil. Baroš měl jasno: Kdybychom spadli, tak pokračuju

Baník se zachránil. Baroš měl jasno: Kdybychom…

Před posledním kolem HET ligy měl Milan Baroš jasně promyšlenou strategii. Pokud by ostravský Baník spadl,…

Šural o Spartě: U spousty hráčů se sáhlo vedle. Není mi vůbec dobře

Šural o Spartě: U spousty hráčů se sáhlo vedle. Není…

V posledním zápase sezony potřebovali vyhrát, aby v ideálním případě dosáhli na přímý postup do Evropské ligy,…

 

Reflex.cz

Láska „Bureše“ a „Falmera“ aneb Komunisté jako partaj plná paradoxů

Láska „Bureše“ a „Falmera“ aneb Komunisté jako…

Komunistická strana Čech a Moravy je partaj plná paradoxů. Má mimořádně vysoký průměrný věk členstva, ale to…

Špeky proti kyberšikaně. Dívka ukazuje na Instagramu záměrně své nedokonalosti

Špeky proti kyberšikaně. Dívka ukazuje na Instagramu…

Na svém instagramovém profilu se Chessie King musela často potýkat s nelichotivými komentáři, které kritizovaly…