Audi TT: nabídka ojetých vozů

Sportovní dvoudvéřové Audi TT se začalo vyrábět v roce 1998 v Maďarsku. Skelety byly vyrobeny a nabarveny v domovské továrně v německém Ingolstadtu. Každá generace vozu se vyrábí ve verzích dvoumístné kupé a dvoumístný roadster. Vozy jsou postaveny na platformě Volkswagen Group A4. Díky tomu má TT stejnou pohonnou soustavu a odpružení jako další vozy z koncernu (VW Golf čtvrté generace, první Audi A3, Škoda Octavia a další modely). U první generace TT nastaly série nehod způsobených v rychlostech nad 180 km / hod v ostrých zatáčkách nebo při náhlých změnách směru jízdy. Modely byly svolány do servisů Audi a V letech 1999 a 2000 zlepšila automobilka ovladatelnost ve vysokých rychlostech. Byl přidán Audi´s Electronic Stability Programme a zadní spojler. Změnilo se také odpružení. Všechny tyto změny byly přidány do výroby dalších modelů. Odborná veřejnost hodnotí tento „problém“ jako neschopnost řidičů korigovat stopu v zatáčce odstavením plynového pedálu. V zatáčce se řidiči velké rychlosti lekli a pustili plyn. Zpočátku se TT prodávalo s motorem 1,8 turbo (132 kW nebo 165 kW). Ten byl považován za téměř nezničitelný. Silnější varianta měla standardně pohon všech kol. U nižších verzí to bylo možné pouze za příplatek. V roce 2006 přišlo TT druhé generace. Poprvé byl prototyp představen o rok dříve na autosalonu v Tokiu. Model měl opět velmi atraktivní a originální vzhled. Velká maska chladiče je typická pro všechny modely Audi. Příď byla oblá a převisy zkrácené na minimum. Klesající záď vytváří dojem delšího vozu, takže TT působí jako opravdové kupé. K tomuto dojmu přispívají i úzká okna. Interiér je oproti původnímu modelu prostornější. Použité materiály jsou kvalitní, design originální. Do zavazadlového prostoru se vejde náklad o objemu 290 l. Po sklopení zadních sedadel lze převézt až 700 l nákladu. TT však není o praktičnosti. Zákazníci ocení především jeho jízdní vlastnosti. Jako u prvního modelu jsou k dispozici verze s pohonem na všechny kola, nebo jen na přední. Výsuvný spoiler na zádi pomáhá ke stabilizaci. V zatáčkách se vůz nenaklání. Jízdní komfort podpoří také podvozek Magnetic Ride, který je za příplatek.

Žádné inzeráty odpovídající zadání nenalezeny - zkuste zmírnit svá omezení.


Audi TT (2000) Audi TT
Nová auta
9.77 Audi TT 1999
9.74 Audi TT 2008
 


 



Blesk.cz

Obrovská nálož her z celého světa! Recenze 51 Worldwide Games

Obrovská nálož her z celého světa! Recenze 51…

Máte rádi deskové, logické nebo karetní hry? V tom případě zbystřete, protože tato novinka pro Nintendo Switch…

Tipy na víkend: Otevřené zahrady, šermíři na zámcích i spanilá jízda veteránů

Tipy na víkend: Otevřené zahrady, šermíři na zámcích…

Turistický ruch se pomalu ale jistě vrací do "starých kolejí". Pokud vás už sezení doma nebaví, vyberte si…

 

iSport.cz

Malík draft neřeší: Soustředím se na sebe. V Třinci by měl být dvojkou

Malík draft neřeší: Soustředím se na sebe. V Třinci…

Posunutí draftu do NHL nevnímá brankář Nick Malík jako velký problém. I proto, že se mu naskýtá šance být…

Trpišovský o Plzni: Byli dominantní a teď ještě přidali. Popsal vztahy s Guľou

Trpišovský o Plzni: Byli dominantní a teď ještě…

Trenér slávistických fotbalistů Jindřich Trpišovský považuje nedělní šlágr 28. kola první ligy s druhou Plzní za…

 

Reflex.cz

„Nanebevzetí“ sochy panny Marie. Mariánský sloup na Staroměstském náměstí je po 112 letech kompletní

„Nanebevzetí“ sochy panny Marie. Mariánský sloup na…

Sen Petra Váni je po zhruba 22 letech skutečností. Sochař, který zasvětil svůj život návratu mariánského sloupu…

Marek Stoniš: Jsou dva roky vězení za znásilnění šestnáctileté dívky dostatečným trestem?

Marek Stoniš: Jsou dva roky vězení za znásilnění…

Předesílám: U soudu jsem nebyl. Spis ani odůvodnění rozsudku jsem nečetl. Stejně tak mi nejsou známy detaily…