Audi TT: nabídka ojetých vozů

Sportovní dvoudvéřové Audi TT se začalo vyrábět v roce 1998 v Maďarsku. Skelety byly vyrobeny a nabarveny v domovské továrně v německém Ingolstadtu. Každá generace vozu se vyrábí ve verzích dvoumístné kupé a dvoumístný roadster. Vozy jsou postaveny na platformě Volkswagen Group A4. Díky tomu má TT stejnou pohonnou soustavu a odpružení jako další vozy z koncernu (VW Golf čtvrté generace, první Audi A3, Škoda Octavia a další modely). U první generace TT nastaly série nehod způsobených v rychlostech nad 180 km / hod v ostrých zatáčkách nebo při náhlých změnách směru jízdy. Modely byly svolány do servisů Audi a V letech 1999 a 2000 zlepšila automobilka ovladatelnost ve vysokých rychlostech. Byl přidán Audi´s Electronic Stability Programme a zadní spojler. Změnilo se také odpružení. Všechny tyto změny byly přidány do výroby dalších modelů. Odborná veřejnost hodnotí tento „problém“ jako neschopnost řidičů korigovat stopu v zatáčce odstavením plynového pedálu. V zatáčce se řidiči velké rychlosti lekli a pustili plyn. Zpočátku se TT prodávalo s motorem 1,8 turbo (132 kW nebo 165 kW). Ten byl považován za téměř nezničitelný. Silnější varianta měla standardně pohon všech kol. U nižších verzí to bylo možné pouze za příplatek. V roce 2006 přišlo TT druhé generace. Poprvé byl prototyp představen o rok dříve na autosalonu v Tokiu. Model měl opět velmi atraktivní a originální vzhled. Velká maska chladiče je typická pro všechny modely Audi. Příď byla oblá a převisy zkrácené na minimum. Klesající záď vytváří dojem delšího vozu, takže TT působí jako opravdové kupé. K tomuto dojmu přispívají i úzká okna. Interiér je oproti původnímu modelu prostornější. Použité materiály jsou kvalitní, design originální. Do zavazadlového prostoru se vejde náklad o objemu 290 l. Po sklopení zadních sedadel lze převézt až 700 l nákladu. TT však není o praktičnosti. Zákazníci ocení především jeho jízdní vlastnosti. Jako u prvního modelu jsou k dispozici verze s pohonem na všechny kola, nebo jen na přední. Výsuvný spoiler na zádi pomáhá ke stabilizaci. V zatáčkách se vůz nenaklání. Jízdní komfort podpoří také podvozek Magnetic Ride, který je za příplatek.
  • Audi TT 2.0 TFSI

    Audi TT 2.0 TFSI

    Typ:ojetý
    Karoserie:kupé
    Rok výroby:2007
    Motor:benzin, 2.0 l
    Najeto:177 410 km
    Region:Česká republika
    Cena:173 000 Kč
     
  • Audi TT 2.0 TFSI

    Audi TT 2.0 TFSI

    Typ:ojetý
    Karoserie:kupé
    Rok výroby:2008
    Motor:benzin, 2.0 l
    Najeto:140 795 km
    Region:Česká republika
    Cena:230 000 Kč
     
  • Audi TT 2.0 TFSI

    Audi TT 2.0 TFSI

    Typ:ojetý
    Karoserie:kupé
    Rok výroby:2008
    Motor:benzin, 2.0 l
    Najeto:178 019 km
    Region:Česká republika
    Cena:200 000 Kč
     
Audi TT (2000) Audi TT
Nová auta
9.77 Audi TT 1999
9.74 Audi TT 2008
 





 



Blesk.cz

Albert (10 měsíců) má vrozenou vadu: Narodil se s koňskou nohou

Albert (10 měsíců) má vrozenou vadu: Narodil se s…

Miminko má zkroucenou levou nožičku, možná obě... Slova lékaře během těhotenského ultrazvuku ve 20. týdnu rodiče…

Apple odhalil hi-tech novinky: MacBooky Pro se superčipy a voděodolná sluchátka!

Apple odhalil hi-tech novinky: MacBooky Pro se…

Budoucnost se blíží mílovými kroky. Příznivci počítačů Mac a výrobků od technologického gigantu Apple celkově se…

 

iSport.cz

VIDEORECENZE: Neužilův Zátopek je trefa, precizní film běží i do světa

VIDEORECENZE: Neužilův Zátopek je trefa, precizní…

Jeden z nejočekávanějších českých filmů míří do kin. Zátopek mapuje příběh slavného českého běžce, jeho lásku s…

Chlapík po dalším kolapsu: Musíme se naučit nenechávat soupeřům body

Chlapík po dalším kolapsu: Musíme se naučit…

Po dvou skvěle rozjetých, ale na závěr zpackaných zápasech se chtěli dočkat vítězství. Ve vyrovnané bitvě…

 

Reflex.cz

Prezident Mynář pověří sestavením vlády Nejedlého s Ovčáčkem

Prezident Mynář pověří sestavením vlády Nejedlého s Ovčáčkem

Prezident České republiky Vratislav Mynář, který se jako jediný prezident může pochlubit tím, že ho nikdy nikdo…

Hradním kancléřem už nadosmrti. Mynář se odmítá hnout, a nemá jej kdo odvolat

Hradním kancléřem už nadosmrti. Mynář se odmítá…

Začíná to vypadat, že se z naší nepravidelné rubriky s poetickým názvem AnabáZeman stane každodenní…