Mazda 323: nabídka ojetých vozů

V roce 1994 se začala vyrábět již osmá generace Mazdy 323. Tento model je hodnocen jako vysoce spolehlivý. Na trhu ojetých vozů je o něj také zájem díky dobrému technickému stavu po mnoha letech provozu. Především sedan také disponuje velkou prostorností i na zadních sedadlech a v zavazadlovém prostoru. Kromě něj se vyráběl hatchback a sportovní verze liftbacku s označením F. Design Efka vytvářel dojem sportovního vozu. Dveře byly bezrámové, záď působila splývavě, rozvor měl nadprůměrné rozměry, přední světla byla umístěna nízko a blatníky byly vyboulené. Nárazníky se standardně dodávaly v barvě karosérie. Sportovní vzhled přinesl logicky méně místa v zadní části vozu. Zavazadlový prostor disponoval objemem 346 l a měl vysokou nakládací hranu. První generace vozů 323 byla nabízena s motory 1,4i 16V, 1,5i 16V, 1,8i 16V, a 2,0 D, speciálně pro Efko se používal unikátní motor 2,0i V6. Nejrozšířenějším motorem byl benzínový čtyřválec 1,5 l (66 kW), který byl optimální v poměru výkon vs. náklady. Všechny verze měly motor uložený napříč vpředu, pohon předních kol zavěšených na vzpěrách McPherson a zadní nápravu s vlečenými rameny. V roce 1997 prošel model faceliftem a na trhu se nově objevil třídvéřový hatchback Praktik. O dva roky později byla představena devátá generace vozu. Opět se vůz vyráběl ve třech karosářských provedeních. Třídvéřový hatchback se stal předchůdcem nového dvoudvéřového kupé s výklopnou zadní stěnou. Touto novinkou chtěla automobilka oslovit mladé a nekonvenční zákazníky. U nové řady se také rozšířila nabídka motorů o benzínové čtyřválce 1,6 (72 kW) a 2,0 (96 kW) a k dispozici byl také dieselový motor 1,0 DiTD (72 kW). V sériové výrobě byly již zahrnuty dva airbagy a systém ABS. Design a interiér modelu této řady se nejvíce přiblížil evropským standardům. Vnitřek vozu je pojatý v jednoduchém stylu. V některých modelech se objevil sportovní tříramenný volant Nardi. Stejně jako předchozí generace je Mazda 323 dobrou volbou z hlediska nižší pořizovací ceny a delší výdrže.
  • Mazda 323

    Mazda 323

    Typ:ojetý
    Karoserie:5-hatch
    Rok výroby:1996
    Motor:benzin, 1.8 l
    Najeto:235 313 km
    Region:Nové Město na Moravě
    Cena:19 000 Kč
     
  • Mazda 323 1.5 i

    Mazda 323 1.5 i

    Typ:ojetý
    Karoserie:5-hatch
    Rok výroby:1998
    Motor:benzin, 1.5 l
    Najeto:121 000 km
    Region:Brno
    Cena:19 000 Kč
     
  • Mazda 323 1.5 i

    Mazda 323 1.5 i

    Typ:ojetý
    Karoserie:5-hatch
    Rok výroby:1994
    Motor:benzin, 1.5 l
    Najeto:273 804 km
    Region:Mostkovice
    Cena:15 000 Kč
     
  • Mazda 323 1.6 i

    Mazda 323 1.6 i

    Typ:ojetý
    Karoserie:5-hatch
    Rok výroby:2001
    Motor:benzin, 1.6 l
    Najeto:208 040 km
    Region:Mikulov
    Cena:20 000 Kč
     
Spolupracujeme s TipCars.com

Mazda 323 (2001) Mazda 323
Nová auta
9.86 Mazda 323 1997
9.83 Mazda 323 1994
 


 



Blesk.cz

Epidemioložka promluvila o smrtícím viru z Číny. Mají si roušky začít kupovat i Češi?

Epidemioložka promluvila o smrtícím viru z Číny.…

Vražedný koronavirus, který se objevil v Číně a doputoval už i do dalších zemí, má zatím spoustu tajemství.…

Česko sevře ledovka, sledujte radar Blesku. A příští týden naměříme až 12 °C

Česko sevře ledovka, sledujte radar Blesku. A příští…

Víkend ukončí inverzní charakter počasí a přinese více frontální oblačnosti. Pozor! Během neděle se mohou…

 

iSport.cz

AC vyhrálo v Brescii. Zlatan pálil šance, Matějů pomáhal bránit

AC vyhrálo v Brescii. Zlatan pálil šance, Matějů…

Fotbalisté AC Milán bodovali v italské lize i ve čtvrtém utkání po příchodu hvězdné posily Zlatana Ibrahimovice.…

SESTŘIHY: Pardubice srazily Kometu 4:2. Padl Liberec, Třinec i Sparta

SESTŘIHY: Pardubice srazily Kometu 4:2. Padl…

SOUHRN | 39. kolo Tipsport extraligy bylo ve znamení výher dvou týmů bojujících o záchranu. Pardubice doma…

 

Reflex.cz

Pokud za víkend e-shop na dálniční známky naprogramujeme, vláda ho od nás převezme, říká Vondráček

Pokud za víkend e-shop na dálniční známky…

Tomáš Vondráček napsal na sociální síť Linkedin status o tom, že není možné, aby stát zaplatil za e-shop na…

Karel Steigerwald: Prase funí do kopce s nákladem zákonů

Karel Steigerwald: Prase funí do kopce s nákladem zákonů

Debatu o tom, jaký máme mít stát, opět otevřel předseda ODS na posledním kongresu. Jsme totiž opět…