Mazda 323: nabídka ojetých vozů

V roce 1994 se začala vyrábět již osmá generace Mazdy 323. Tento model je hodnocen jako vysoce spolehlivý. Na trhu ojetých vozů je o něj také zájem díky dobrému technickému stavu po mnoha letech provozu. Především sedan také disponuje velkou prostorností i na zadních sedadlech a v zavazadlovém prostoru. Kromě něj se vyráběl hatchback a sportovní verze liftbacku s označením F. Design Efka vytvářel dojem sportovního vozu. Dveře byly bezrámové, záď působila splývavě, rozvor měl nadprůměrné rozměry, přední světla byla umístěna nízko a blatníky byly vyboulené. Nárazníky se standardně dodávaly v barvě karosérie. Sportovní vzhled přinesl logicky méně místa v zadní části vozu. Zavazadlový prostor disponoval objemem 346 l a měl vysokou nakládací hranu. První generace vozů 323 byla nabízena s motory 1,4i 16V, 1,5i 16V, 1,8i 16V, a 2,0 D, speciálně pro Efko se používal unikátní motor 2,0i V6. Nejrozšířenějším motorem byl benzínový čtyřválec 1,5 l (66 kW), který byl optimální v poměru výkon vs. náklady. Všechny verze měly motor uložený napříč vpředu, pohon předních kol zavěšených na vzpěrách McPherson a zadní nápravu s vlečenými rameny. V roce 1997 prošel model faceliftem a na trhu se nově objevil třídvéřový hatchback Praktik. O dva roky později byla představena devátá generace vozu. Opět se vůz vyráběl ve třech karosářských provedeních. Třídvéřový hatchback se stal předchůdcem nového dvoudvéřového kupé s výklopnou zadní stěnou. Touto novinkou chtěla automobilka oslovit mladé a nekonvenční zákazníky. U nové řady se také rozšířila nabídka motorů o benzínové čtyřválce 1,6 (72 kW) a 2,0 (96 kW) a k dispozici byl také dieselový motor 1,0 DiTD (72 kW). V sériové výrobě byly již zahrnuty dva airbagy a systém ABS. Design a interiér modelu této řady se nejvíce přiblížil evropským standardům. Vnitřek vozu je pojatý v jednoduchém stylu. V některých modelech se objevil sportovní tříramenný volant Nardi. Stejně jako předchozí generace je Mazda 323 dobrou volbou z hlediska nižší pořizovací ceny a delší výdrže.
  • Mazda 323 1.3

    Mazda 323 1.3

    Typ:ojetý
    Karoserie:5-hatch
    Rok výroby:1990
    Motor:benzin, 1.3 l
    Najeto:117 830 km
    Region:Česká republika
    Cena:26 000 Kč
     
  • Mazda 323 1.6

    Mazda 323 1.6

    Typ:ojetý
    Karoserie:5-hatch
    Rok výroby:2001
    Motor:benzin, 1.6 l
    Najeto:254 016 km
    Region:Česká republika
    Cena:10 000 Kč
     
Mazda 323 (2001) Mazda 323
Nová auta
9.86 Mazda 323 1997
9.83 Mazda 323 1994
 





 



Blesk.cz

Albert (10 měsíců) má vrozenou vadu: Narodil se s koňskou nohou

Albert (10 měsíců) má vrozenou vadu: Narodil se s…

Miminko má zkroucenou levou nožičku, možná obě... Slova lékaře během těhotenského ultrazvuku ve 20. týdnu rodiče…

Apple odhalil hi-tech novinky: MacBooky Pro se superčipy a voděodolná sluchátka!

Apple odhalil hi-tech novinky: MacBooky Pro se…

Budoucnost se blíží mílovými kroky. Příznivci počítačů Mac a výrobků od technologického gigantu Apple celkově se…

 

iSport.cz

VIDEORECENZE: Neužilův Zátopek je trefa, precizní film běží i do světa

VIDEORECENZE: Neužilův Zátopek je trefa, precizní…

Jeden z nejočekávanějších českých filmů míří do kin. Zátopek mapuje příběh slavného českého běžce, jeho lásku s…

Chlapík po dalším kolapsu: Musíme se naučit nenechávat soupeřům body

Chlapík po dalším kolapsu: Musíme se naučit…

Po dvou skvěle rozjetých, ale na závěr zpackaných zápasech se chtěli dočkat vítězství. Ve vyrovnané bitvě…

 

Reflex.cz

Prezident Mynář pověří sestavením vlády Nejedlého s Ovčáčkem

Prezident Mynář pověří sestavením vlády Nejedlého s Ovčáčkem

Prezident České republiky Vratislav Mynář, který se jako jediný prezident může pochlubit tím, že ho nikdy nikdo…

Hradním kancléřem už nadosmrti. Mynář se odmítá hnout, a nemá jej kdo odvolat

Hradním kancléřem už nadosmrti. Mynář se odmítá…

Začíná to vypadat, že se z naší nepravidelné rubriky s poetickým názvem AnabáZeman stane každodenní…