Mazda 323: nabídka ojetých vozů

V roce 1994 se začala vyrábět již osmá generace Mazdy 323. Tento model je hodnocen jako vysoce spolehlivý. Na trhu ojetých vozů je o něj také zájem díky dobrému technickému stavu po mnoha letech provozu. Především sedan také disponuje velkou prostorností i na zadních sedadlech a v zavazadlovém prostoru. Kromě něj se vyráběl hatchback a sportovní verze liftbacku s označením F. Design Efka vytvářel dojem sportovního vozu. Dveře byly bezrámové, záď působila splývavě, rozvor měl nadprůměrné rozměry, přední světla byla umístěna nízko a blatníky byly vyboulené. Nárazníky se standardně dodávaly v barvě karosérie. Sportovní vzhled přinesl logicky méně místa v zadní části vozu. Zavazadlový prostor disponoval objemem 346 l a měl vysokou nakládací hranu. První generace vozů 323 byla nabízena s motory 1,4i 16V, 1,5i 16V, 1,8i 16V, a 2,0 D, speciálně pro Efko se používal unikátní motor 2,0i V6. Nejrozšířenějším motorem byl benzínový čtyřválec 1,5 l (66 kW), který byl optimální v poměru výkon vs. náklady. Všechny verze měly motor uložený napříč vpředu, pohon předních kol zavěšených na vzpěrách McPherson a zadní nápravu s vlečenými rameny. V roce 1997 prošel model faceliftem a na trhu se nově objevil třídvéřový hatchback Praktik. O dva roky později byla představena devátá generace vozu. Opět se vůz vyráběl ve třech karosářských provedeních. Třídvéřový hatchback se stal předchůdcem nového dvoudvéřového kupé s výklopnou zadní stěnou. Touto novinkou chtěla automobilka oslovit mladé a nekonvenční zákazníky. U nové řady se také rozšířila nabídka motorů o benzínové čtyřválce 1,6 (72 kW) a 2,0 (96 kW) a k dispozici byl také dieselový motor 1,0 DiTD (72 kW). V sériové výrobě byly již zahrnuty dva airbagy a systém ABS. Design a interiér modelu této řady se nejvíce přiblížil evropským standardům. Vnitřek vozu je pojatý v jednoduchém stylu. V některých modelech se objevil sportovní tříramenný volant Nardi. Stejně jako předchozí generace je Mazda 323 dobrou volbou z hlediska nižší pořizovací ceny a delší výdrže.
  • Mazda 323

    Mazda 323

    Typ:ojetý
    Karoserie:5-hatch
    Rok výroby:1996
    Motor:LPG, 1.8 l
    Najeto:235 313 km
    Region:Nové Město na Moravě
    Cena:19 000 Kč
     
  • Mazda 323 1.5 i

    Mazda 323 1.5 i

    Typ:ojetý
    Karoserie:5-hatch
    Rok výroby:1998
    Motor:benzin, 1.5 l
    Najeto:121 000 km
    Region:Brno
    Cena:19 000 Kč
     
  • Mazda 323 1.5 i

    Mazda 323 1.5 i

    Typ:ojetý
    Karoserie:5-hatch
    Rok výroby:1994
    Motor:benzin, 1.5 l
    Najeto:273 804 km
    Region:Mostkovice
    Cena:15 000 Kč
     
  • Mazda 323 1.6 i

    Mazda 323 1.6 i

    Typ:ojetý
    Karoserie:5-hatch
    Rok výroby:2001
    Motor:benzin, 1.6 l
    Najeto:208 040 km
    Region:Mikulov
    Cena:20 000 Kč
     
Spolupracujeme s TipCars.com

Mazda 323 (2001) Mazda 323
Nová auta
9.86 Mazda 323 1997
9.83 Mazda 323 1994
 


 



Blesk.cz

Windows 7 brzy končí. Chrome je ale bude podporovat minimálně do půli roku 2021

Windows 7 brzy končí. Chrome je ale bude podporovat…

Podpora Windows 7 skončí již 14. ledna. Po tomto datu již drtivá většina uživatelů tohoto systému nedostane…

Konečně bude sněžit. O víkendu napadne až deset centimetrů, sledujte radar Blesku

Konečně bude sněžit. O víkendu napadne až deset…

Ještě v pátek budeme skloňovat inverzní charakter počasí. Do Česka bude proudit teplý vzduch od jihozápadu. O…

 

iSport.cz

Z pracáku na vrchol! Razýmová o své cestě, lyžování pro otrlé i váze

Z pracáku na vrchol! Razýmová o své cestě, lyžování…

Ve dvaceti se dala na běh na lyžích. O sedm let později se jako nezaměstnaná probojovala na olympiádu. Teď před…

SESTŘIHY: Kladno srazilo Kometu s Plekancem 5:1. Liberec zničil Plzeň 7:1!

SESTŘIHY: Kladno srazilo Kometu s Plekancem 5:1.…

SOUHRN | Tentokrát při návratu domů pěkně narazil. Zkušený útočník Tomáš Plekanec s hokejisty Komety prohrál v…

 

Reflex.cz

Alexandra Udženija: Tvrzení, že levice a pravice jsou mrtvé pojmy, je podvod na voličích

Alexandra Udženija: Tvrzení, že levice a pravice…

K dnešnímu zamyšlení mě donutil nedávný rozhovor znovuzvoleného předsedy Pirátské strany Ivana Bartoše. V…

Martin Jan Stránský: O té naší české prohnilosti

Martin Jan Stránský: O té naší české prohnilosti

Nedávno mě pozvali na rozhovor do Reflexu, ve kterém jsem upozornil na neurologické dopady moderních…